Paskutinis pakeitimas: 2015-03-04 19:10:33
taigi iškart taip ir patarėme 


Gediminas.B parašė:
taigi iškart taip ir patarėme
Tai va
Bet tikejaus o gal
Justinas.S parašė:
Pas mus taip pat Fiatas ,bet ratas protingiau padarytas,jis pritvirtintas toj pacioj vietoj,taciau nera remo.Vietoj remo yra mechanizmas vyniojantis trosa,nuleidus rata ji galima paprastai issitraukt is po kemperio su ta pacia rato kelimo rankena.Pakeitus rata jis prikabinamas prie troso ir sukant rankena trosas ji pakisa po kemperiu ir paskui pakelia iki kemperio remo.
Dainius.D parašė:
Tai, jei bėda tik žarnelėse, kas trukdo jas pakeisti naujomis ir sistemą užpidyti skysčiu?
Janis.C parašė:Jei tik zarneles.Korpusuose itrukimai irgi.Pakalbejau su zmogum jis lauzyna turi.Sake nera dar mates neisbegusios sandarios sistemos.Kiek kam perskambinau visi arba juokiasi arba net nesupranta apie ka kalba eina.Jei pats FIAT siulio lupt lauk ir uzklijuot ta vieta tai manau nebeverta varkt.Dainius.D parašė:Tai, jei bėda tik žarnelėse, kas trukdo jas pakeisti naujomis ir sistemą užpidyti skysčiu?
Jei po kapotu ir pamatys prie farų tai galima "įjungti durnių" ir sakyti ,kad faros pvz.keistos nes buvo išblukę reflektoriai ,arba kad gamina universalias, o šitam modeliui reguliavimas nenumatytas
Tiesiog prie farų nuimkite tas žalias šlangutes ir nieko nesupras kas čia buvę .


Olegas.I parašė:Yra mano Fiate taip pat, taip pat neveikia. Jau tris kartus TA variau, nei kartą jokių bėdų dėl to nebuvo. Pasisekė.![]()
Ričardas.V parašė:Jei gerai pamenu, automobiliams, kurie LT registruoti iki 2013 m. kovo mėn., reikalavimas dėl šviesos aukščio reguliatoriaus veikimo negalioja. Jis gali būti ir neveikti.Olegas.I parašė:
Yra mano Fiate taip pat, taip pat neveikia. Jau tris kartus TA variau, nei kartą jokių bėdų dėl to nebuvo. Pasisekė.![]()
Tas pats netgi su katalizatoriais. Jei auto Lietuvoje atsirado iki tos datos ir kažkas sugalvojo jį išpjauti, gali iki šiol tech. apžiūrą pravažiuoti.
