Parašyta: 2017-03-28 22:31:00
O cia geras klausimas.O kokios naudos is to euro4 tikites ?
tipo katalizatorių. Kažin ar jis pagerintų EURO išmetimų parodymus. Baisiai noriu į Euro 4 tilpti. Ar išvis verta tai daryt, gal ne į tą daiktą net žiūriu
( pigus atrodo ) ir kokią eksperizę reikia praeiti, kad tai atsispindėtų tech pase ?
Eugenijus.S parašė:
Sveiki
Galvoju į savo 1992 m. Peugeot J5 įsistatyti tokį daiktątipo katalizatorių. Kažin ar jis pagerintų EURO išmetimų parodymus. Baisiai noriu į Euro 4 tilpti. Ar išvis verta tai daryt, gal ne į tą daiktą net žiūriu
( pigus atrodo ) ir kokią eksperizę reikia praeiti, kad tai atsispindėtų tech pase ?
![]()
Janis.C parašė:O cia geras klausimas.O kokios naudos is to euro 4 tikites ?
, pvz. Vokietijoj, nes kur tai skaičiau, kad ten jau su EURO 2 ar 3 tai tik prie miesto įvažiavimo begalėsi pasistatyt
Kitur skaičiau, kad tie apribojimai kai kuriuose miestuose "wohnmobiliams" negalioja. Tai ir galvoju, ką čia, kur čia padarius, kad palengvint savo dalią
. Ar apsimoka ??? Ar naudos iš to yra ??? Kad galia kris tai taip, tą esu girdėjęs. Juos gi pas mus specialiai išsipjauna, kad galią pakelt. Bet ir ta galia gal prapuola dėl to, kad katalizatorius užkištas būna. Todėl ir klausiu Jūsų, protingieji kurmiai, galiu tikėtis iš to naudos, ar nesukti sau galvos. 
turi būti ir katalizatorius, ir DPF (diesel particulate filter) ir variklio ECU. Aš dėl to nesuku galvos- statau prieš ženklą (gal tik 2 kartus teko) ir toliau važiuoju dviračiu. O ar verta tiek turėti reikalų- spręsti pačiam.Raimondas.B parašė:
euro4 turi be katalizatoriaus dar ir su DPF buti. Variklis kompu valdomas turi but, nes pagal infi is liambda zondo (kurio taip pat 92 metu dyzeli ner) reguliuoja kuro misini, kad nesudeginti katalizatoriu. DPFui statomi temeraturu ir slegio davikliai pries filtra ir po, kad kompas galetu reguliuot variklio darba pagal filtro uzterstuma. Purkstukai mechaniniai nebetiks, kompu valdomi turi but. ir apskritai kas parasys kompui programa. Na o po to viska reiks sertifikuot. Manau daug kartu pigiau butu parduot si ir pirk kemperi nuo 2006 metu, nei sukonstruoti ir sertifikuoti savo reasursais E4 automobilio variklį. Bent jau keisti visa motora su kompu, kuris numatytas darbui su Cat ir DPF, bet vistiek sertifikavimas laukia.
neverta. AČIŪ už labiau nei įtikinamą atsakymą. (Tomai J. Jums taip pat). Geriau eisiu nusiplausiu padangas ir nusidažysiu duslintuvą. 
