Parašyta: 2014-05-19 22:43:22
Supratau. Kaladėles palieku garaže. Pasikraunu Neptūno 




) Tokiais intervalais ir nusileidžiu. Tik Šveicarijoj nuo Furkos perėjos žmonai teko leistis (kol aš su dvyrka skridau) tai ne kaladės sudegė, o diskai susimėtė.
Leidausi labai atsargiai pirma antra pavara, pataupydamas pr. kalades net rankinį laiks nuo laik naudojau, bet diskai buvo karšti- kiaušinienę galima būtų kepti
Tai ir pagalvojau, kad sudeginti kaladėles galima bemat. Bala nematė. Blogiau nebus- įsimesiu kaladėles. Vietos neužima daug
Dirbu servisų srity ir patikėkit kiek teko matyti atsisluoksniavusių kaladėlių. Dėl stabdžių skysčio stabdžiai tampa neefektyvūs, todėl, kad stabdžių skystyje esantis vanduo (kurio neturėtų būti) užverda ir atsiranda oro burbuliukai. Stabdžiai "dingsta". Taip neatsiks, jei stabdžių skystį keisti kas du metus. Stabdžių skystis yra labai hidroskopiškas ir ilgainiui iš aplinkos absorbuoja drėgmę.
Pradžiamokslis, tsakant. Man kiek ekstremalesnė situacija tame pačiame Grosglokneryje yra buvusi, kai kylant ėmė žiauriai kaisti Fiato 1.9 varikliukas. Sustojau kišenėje ataušti, o važiuoti pradėti nepavyksta - ten žvyras, ir kemperis buksuoja, kratosi, bet nevažiuoja. Teko atbulam nusileisti į kelią ir tada šiaip ne taip pavyko pradėti važiuoti. Nuo tada vis dairausi, kad sustojimo vieta per stati nebūtų (ir kad kemperio neišsinuomoti su per mažai kilovatų)
Va taip kažkokia patirtis ir susikaupia.
. 220v, 135wattai, mano konverteriui nesudare problemos