Parašyta: 2014-01-14 08:06:00
Dainius.D parašė:Robertas.M parašė:Dainius.D parašė:Robertas.M parašė:
nekas, liks tik Ukraina , Bulgarija, Rumunija, Graikija kelionėms, nors tai nėra blogai , ten visai gera kryptis
ir ilgam užteks .
I pietu Europa vaziuojant "snepses" nedauk tereikia veztis. Vynas uz Colos kainaSvoris didesne problema. Siulau pasisverti tuscia kemperi ir planuotis krovinio svori. Taip dariau sia vasara pries kelione i FR. Deja po sverimo galite susigadinti nuotaika. Taip buvoi man, kai pasverus tuscia kemperi, pasirode jog tuscio kemperio mase tik 100kg mazesne nei maksimali! Gerai, kad pavyko susitvarkyt kemperio popierius. Tiesiog kelione "patapo" ramesne.
o ka reiškia tas "susitvarkėm popierius" ?Atsakymas i si klausima nera skirtas spaudaiTiesiog draugu pagalba pavyko "irodyti", kad vokieciu dokumentuose klaidingai nurodyta max mase.
Kas žino kiek tos naudos... Juk ant kemperio prikabinta lentelių - ir ant auto, ir ant namelio su visokiais svoriais ir t. t. Jei koks vokietis nutartų pastudijuoti įrašus ant lentelių, lietuviškuose dokumentuose, o gal dar ir vokiškame archyve, kažin kada atostogos baigtusi

, nors tai nėra blogai , ten visai gera kryptis
ir ilgam užteks .
Viska reikia daryti oficialiai
Gamintojai leidzia ta pati modeli su ivairiom max. masem. Pvz mano atveju Peugeot J5 buvo leidziamas nuo 2800 iki 3200kg (gal net 3400) max.mase, taigi joks, net ir labiausiai pasikaustes, policininkas negales prisikabinti.


