Audrius.Š parašė:
Raimondas.B parašė:
generatorius gali virš 100A srove gamint, akumas ima max 10A, jam ok, 90Ah rokomendacija turetu but 'ne maziau', sepeteliai nuo apkrovos greiciau nedils, jie uztikrina kontakta ir nuo sroves nepriklauso ju amzius.
Mano kempery 200Ah seniai stovi su 120W saules baterija plius automobilio 100Ah viskas ok.
O ar negadina akumuliatoriaus, krovimas nuo automobilio generatoriaus ar 220V, nes tarkime saulės baterijų krovimo valdiklis juk krauna akumuliatorių pagal to tipo akumuliatoriams pritaikytą algoritmą?
praleidau truputuka. Generatorius krauna, kai variklis dirba. variklis be kompo, todel ir generatorius kompo nereguliuojamas. 220 keitiklis/nuo saules bateriju kroviklis ir nuo 220 kroviklis viename, jis nustoja krauti, jei akumo itampa >13,8, jei itampa mazesne, tada krauna 1 prioritetas nuo saules baterijos, jei is jos truksta energijos, ir pajungta 220 iejimas, tada jungiasi nuo 220 krauti. Konverteris gamina 220, kai ner isorinio 220 iejimo, jei yra 220, tai "transliuoja" i isejima tiesiai is 220.
Kaip ir nieks nesipjauna, tik jei saules yra bet nedaug ir pajungta 220, tada is saules krauna, bet mazai. Tokiu atveju, jei grizus ir akumas nepakrautas, saules mazai o nori pakraut greiciau nuo 220, tenka kemperi i pavesi pastatyti