Paskutinis pakeitimas: 2017-04-11 13:24:16
Janis.C parašė:
Ir kaip pasikeite automobilio savybes ?
.Janis.C parašė:
Ir kaip pasikeite automobilio savybes ?
.
Tomas.J parašė:Su šiuo video nelyginkit. Jame pakaba perdaryta į pilnai pneumatinę. Įdėjus papildomas pagalves tik galas pasikelia ir auto pasidaro kietesnis. Aš praeitą žiemą įsidėjau, o šią išsiėmiau
Tomas.J parašė:Su šiuo video nelyginkit. Jame pakaba perdaryta į pilnai pneumatinę. Įdėjus papildomas pagalves tik galas pasikelia ir auto pasidaro kietesnis. Aš praeitą žiemą įsidėjau, o šią išsiėmiau
( Šiaip įdomumo dėlei yra mintis taip ir padaryti
) Kitas klausimas kam jas ten dėt, o ir gamint jei naudos nėra. Vis dėlto pasiliksiu prie optimistiškesnio varianto. Mano supratimu oro pagalve keleiviui suminkština smūgi į vairą avarijos atveju, taip pačiai manau suminkštinamas smūgis gaunamas iš apačios į važiuoklę ką iki šiol man jau teko pastebėti. Savo nuomonės neperšu. Nenori nededi. Nebūtina. 
Tomas.J parašė:Su keleivio oro pagalve lyginti nereikėtų. Čia pagrindinis pakabos elementas yra lingė ir visas važiavimo savybes reikėtų imti kaip linginės pakabos. Pagalvė gaunasi kaip papildomas komponentas (kuris padeda atlaikyti papildomą apkrovą) ir šiuo atveju savo gerųjų savybių (kurios atsiskleistų jei pakaba būtų pilnai pneumatinė) neparodo. Sename Ducate (iki 1994) jos visai ne pro šalį, nes jo lingės labai minkštos ir pagalves pripūtus pakaba pakietėja nežymiai. Kiek esu matęs- pas tų metų KNAUS gamykla dėdavo neoriginalias pastiprintas linges, tad Jūsų atvejis vėl kitoks.

Dainius.D parašė:Prieš porą metų įsidėjau pagalves į savo 92metų Peugeot J5, tai galiu pritati Tomui, kad galinė pakaba pakietėjo laaabai nežymiai. Visai netrukdo, bet kemperis žymiai stabiliau važiuoja puosūkiuse, o ir kemperio galinė dalis solidžiai pakilo ir neberzina jautrios austrų transporto priežiūros tarnybos atstovų vaizduotėsTomas.J parašė:Su keleivio oro pagalve lyginti nereikėtų. Čia pagrindinis pakabos elementas yra lingė ir visas važiavimo savybes reikėtų imti kaip linginės pakabos. Pagalvė gaunasi kaip papildomas komponentas (kuris padeda atlaikyti papildomą apkrovą) ir šiuo atveju savo gerųjų savybių (kurios atsiskleistų jei pakaba būtų pilnai pneumatinė) neparodo. Sename Ducate (iki 1994) jos visai ne pro šalį, nes jo lingės labai minkštos ir pagalves pripūtus pakaba pakietėja nežymiai. Kiek esu matęs- pas tų metų KNAUS gamykla dėdavo neoriginalias pastiprintas linges, tad Jūsų atvejis vėl kitoks.
Jus norejote pasakyti kad jusu nebesveria ar kaip ? Janis.C parašė:ir neberzina jautrios austrų transporto priežiūros tarnybos atstovų vaizduotėsDainius.D parašė:Prieš porą metų įsidėjau pagalves į savo 92metų Peugeot J5, tai galiu pritati Tomui, kad galinė pakaba pakietėjo laaabai nežymiai. Visai netrukdo, bet kemperis žymiai stabiliau važiuoja puosūkiuse, o ir kemperio galinė dalis solidžiai pakilo ir neberzina jautrios austrų transporto priežiūros tarnybos atstovų vaizduotėsTomas.J parašė:Su keleivio oro pagalve lyginti nereikėtų. Čia pagrindinis pakabos elementas yra lingė ir visas važiavimo savybes reikėtų imti kaip linginės pakabos. Pagalvė gaunasi kaip papildomas komponentas (kuris padeda atlaikyti papildomą apkrovą) ir šiuo atveju savo gerųjų savybių (kurios atsiskleistų jei pakaba būtų pilnai pneumatinė) neparodo. Sename Ducate (iki 1994) jos visai ne pro šalį, nes jo lingės labai minkštos ir pagalves pripūtus pakaba pakietėja nežymiai. Kiek esu matęs- pas tų metų KNAUS gamykla dėdavo neoriginalias pastiprintas linges, tad Jūsų atvejis vėl kitoks.
Jus norejote pasakyti kad jusu nebesveria ar kaip ?